Peppad! Och tillbaka igen - för att stanna

I'm baaaaaaaaaack!
long time, no see. I know, I know. Jag fullständigt suger som bloggare och det är värdelöst. Sorry raringar :(
Någon större ursäkt har jag inte. Vet inte alltid vad jag ska skriva om bara.

Idag kom min motivation tillbaka med råge! Nu jääklar!!! :D
Och det är inte bara motivationen för att bli smal som är på rätt spår igen, utan allt är bra nu känner jag! jag vill städa mitt rum, skolan går ganska fint, det mesta går fint. Kanon.

Köpte bantingspiller förut, thin 400, aldrig hört talas om förut. Återkommer om hur det funkar med dom. Tänker testa dom i en månad och så får vi se. Gillar att prova nya saker.

Åh vad jag hatar när mitt internet krånglar med mig -.- SUCK!

Avrundar här, ska fixa lite grejer. Ska försöka vara duktig och skriva ofta.
var duktiga nu flickor och pojkar :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0