I heart heels

Två inlägg på en dag borde ju betyda något eller hur? Framgång!
Nu ser jag på Gossip Girl 3. Bra grejer.

Har en enorm huvudvärk och trött till tusen är jag också! Nu ikväll har jag varit uttråkad. Jag har försökt underhålla mig med

I söndags var jag i Göteborg, då shoppade jag lite. Bland annat ett par byxor. Ett par jeans i storlek 32. Får absolut inte på mig dom nu, det är lååång väg dit. Åhå, så lång väg så lång väg. Men den som väntar på något gott... :)

Jag är sjukt sugen på att köpa ett par nya heels. Men jag ska vänta för en gångs skull. Nu ska jag inte vara impulsiv. Inte den här gången. 
Dessa party heels som jag ska köpa sen kommer att bli en belöning, något jag förtjänar när jag har varit duktig och nått ett viss delmål. En vikt som jag ska nå.

Men nu ska jag duscha. 
Stay strong babes! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0