Dansar lätt på tå

God morgon mina fina!
Vad dagens planer är vet jag inte. Är inte sugen på att göra något alls, samtidigt som jag vill göra allting i hela världen.
Nu har jag precis ätit 1dl yoggi. Ska strax sminka mig.


När jag låg i sängen inatt och försökte sova, så kände jag hungern i magen och detta fick mig att tänka på en grej. Nu ska ni få höra här.
För flera år sen, var jag och några kompisar på ett badhus och lekte. Vi var väl runt 10-11 år sådär. Vi pratade och på något sätt så kom vi in på vad som var den värsta känslan i världen att känna när man la sig. En av tjejerna svarade. "När man är hungrig, jag måste alltid äta kvällsmat innan"...
Nu när jag tänker på detta med vad jag vet nu. Jag höll förresten inte med henne då, men sa aldrig något. Hummade bara med och började prata om något annat.
Jag minns också att jag inte fick lägga om jag inte hade ätit kvällsmat. Helt sjukt.

Och sist, den bästa känslan när man lägger sig - tom mage = styrka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har dock sjukt sov att sova när hungern skriker, omöjligt för mig nästan

2011-03-11 @ 09:54:12
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0