Stories...

Okej nu är jag så äcklad att det är otroligt!!
Sitter och ser på the Tyra's Show nu och det handlar om fetma, en kille som älskade och verkligen uppmuntrade sin flickvän till att bli ännu fetare. Och fet var hon! Tror hon vägde 225kg
Visst, jag respekterar alla sorters människor, men detta är min blogg som innehåller mina tankar och mina ord. Jag kan verkligen inte få in i mitt huvud hur man kan älska någon som är så fet och inte heller någon som uppmuntrar mig till att bli ännu fetare.

Fast nu blev det sorgligt, nu kom det en tolvårig tjej som väger 120kg. Jag förstår verkligen inte hur hennes mamma har kunnat låta detta gå så långt.
Hon berättar om hur blir retad i skolan, vilket får mig att minnas när jag själv blev retad i skolan för min vikt. Åh gud egentligen vill jag inte riktigt berätta detta, men jag gör det ändå.
Därför jag tvekar är för att det känns pinsamt och om jag låter bli så kan jag förtränga det som jag har gjort i alla år. Men nu ska jag delge er några av mina historier.

Jag gick i sjuan, det var i början av terminen, och jag stod tillsammans med mina klasskompisar vid våra skåp. Dom populära tjejerna i klassen satt på ett bord och jag stod på golvet. Lite osäker och uttråkad, vägde vikten från den ena foten till den andra. Skulle rasten aldrig ta slut..?
Bakom oss i korridoren på en bänk satt två coola tuffa killar i nian. Med en videokamera. Dom spelade in oss tjejer, men det var något fel. Något som inte passade in, något som förstörde filmen.
"Du, fettot! Du med den stora röven, flytta på dig!"
Orden fick mig att stelna till och dom etsade sig fast i min hjärna. Jag sa ingenting, inga ord kom över mina läppar. Tyst gled jag bara in bland skåpen, precis som det var planerat.
Min klass sa ingenting, dom tittade inte ens på mig.

-

Jag var 17 år och skulle gå hem från skolan och så öppnar några killar fönstret på översta våningen och ropar "Fan vilken tjock röv du har!"
Det var bara jag som var ute just då.

Kommentarer
Postat av: narrow

Barn är dumma i huvudet! Gumman <3

2010-12-28 @ 00:46:51
URL: http://narrowest.blogg.se/
Postat av: Mary-Kate

Världen är full av idioter. Jag vet att det är lätt att säga, men bry dig inte om dem. Varför ska du bry dig?? Dom känner dig inte. Dom vet inte vem du är.



Förr var jag också sån. Brydde mig jämt om vad alla andra tyckte och tänkte om mig. Tog alltid åt mig. Sög upp alla elaka och negativa kommentarer som en svamp. Men sån är jag inte längre. Nu bryr jag mig bara om vad mina vänner och min familj tycker. Alla jag älskar, för det är deras åsikter som spelar roll. Ingen annans.



Älskar din blogg förresten! / Love MK

2011-01-21 @ 12:24:48
URL: http://anademandsme.blogg.se/
Postat av: J

Fan vad dumt! :(

2011-02-01 @ 22:45:26
URL: http://sharingthesecret.blogg.se/
Postat av: maggie

vilka jävla assholes!! det är såna jävlar som bidrar till att man får ätstörningar!!! fyfan vad arg och ledsen jag blir, har aldrig mött mig men av att döma det du skriver så verkar du vara en underbar person som bara har hamnat i en svacka :) (p.s. har du några viktminskningstips att dela med dig? :)) kram

2011-03-26 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0