Nu lämnar jag över kronan.

God morgon mina fina!
Jag har varit uppe och snurrat sedan kvart över fyra, tjohej! Nu är jag helt kokko av allt koffein. Har tagit en städning i mitt rum. Vet inte vad som hände där. Haha, kan aldrig vara hälsosamt!
Nu är det slut med allt fail, nu lämnar jag bort kronan som failande tjockis.

Jag vet att jag behöver bekräftelse. Vart jag än går. Jag är en såkallad attentionwhore... Det grundar sig väl i dåligt självförtroende och osäkerhet.
Men jag tänker inte be om ursäkt längre för vem jag är eller vad jag gör. Detta är mitt liv, min kropp och jag lever det precis som jag vill! Passar det inte så behöver folket inte stanna. Enkelt.

Jag har fått höra av mina vänner att jag har förändrats och inte till det bättre. Jag ska ha blivit kaxigare, yngre till sättet och bete mig som en fjortis. Jag håller inte med. Givetvis inte.
Ja, jag är rå, jag är ärlig och jag säger precis vad jag tycker och tänker. Mina ord kan såra. Men jag är också snäll mot dom som är snälla mot mig.
Sedan, ska försöka förklara lite. I skolan, där är alla två år yngre än mig eftersom jag har gått om. Jag är 91:a och dom gick ut nu i våras. Så det är klart att dom jag går med är yngre och kan bete sig därefter.
Ibland blir jag skittrött på dom och nej, det finns många jag inte tycker om alls. Men skulle jag gå runt och tänka på alla jag ogillade så skulle jag upptäcka att jag nog inte tyckte om en enda i skolan typ, kanske tre personer på sin höjd... Eller jag kan räkna dom på en hand iaf.
Det är något av dom mest falskaste människor jag har träffat, och så sjukt hungriga efter skvaller!! Alla hugger varandra i ryggen. Allt för att höra det senaste, veta något nytt, komma någon nära. Som en dokusåpa är det.
Det är svårt att inte bli indragen och jag ska inte ljuga och säga att jag själv är någon ängel alla gånger, det är klart jag blir påverkad till en del även om jag inte vill.
Man behöver ha skinn på näsan för att överleva i en sånhär värld. Annars äter dom upp en. Du måste kunna bita ifrån. Klart det blir bråk. Men hellre det, än att låta dom ta över en helt. 
Jag vet att dom snackar skit om mig, jag vet inte allt dom säger. Klart det sårar att dom snackar. Men det är inget att bry sig om. För dom kommer aldrig sluta.

Färgat håret har jag också gjort, slingat det :)
För övrigt är mina läppar helt sönder bara för att det är så torrt ute och jag alltid glömmer lipsylen trots att jag jämt och ständigt bär den på mig.
Har gjort sönder mina tänder också, lyckat! Skulle byta läpp piercing igår och till slut så fick jag ryck och tog tången och knipsade av skiten och råkade på någon vänster bita av en bit av min tand. Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0