jag är låg

Hej.
Mitt liv håller på att krascha fullständigt och jag bara ser på. Står som en idiot och gör absolut ingenting.
Orkar inte bry mig.
Mår dåligt, dåligt. Inget ovanligt när det gäller mig. Det är sånhär jag är, antingen upp upp eller låg låg. I skolan och med kompisar är jag den spralliga tjejen som aldrig slutar prata. Jag pratar hela tiden, när som helst om vad som helst. Tjatar hål i huvudet på folk. Springer runt som en idiot och håller på, sitter inte still för fem öre.
Och som nu, nu är jag låg. Sjukt låg... Bara stirrar rätt ut. känner mig ihålig. Får verkligen tvinga mig själv till att orka skriva detta. vilket känns förjävligt. Jag tycker inte alls om att bloggen kommer så mycket i andra hand.

Ah jo, har rakat av nästan halva håret också. En fyllegrej som kändes klok just då.
Mamma hatar det. Min kompis som var frisören är jättenöjd med sitt verk. Min bästis är avundsjuk. Jag har helst ingen åsikt, haha.




Kommentarer
Postat av: Narrow

<3

2010-12-12 @ 15:33:22
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0