Beautiful Blogger Award

Jag har fått award från www.zeroismyhero.blogg.se! Thanks darling! :*

 

Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:

Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare
***
7 saker om mig:


1. Jag är jättedålig på att beskriva mig själv och känner mig väldigt ofta som en otroligt tråkig person.
2. Jag blir lätt besatt av saker eller personer, men tappar väldigt snabbt intresset.
3. Har minne som en guldfisk.
4. Jag har telefonskräck och det finns ungefär fem personer jag kan prata med utan att bli skakis.
5. Dricker alltid för mycket alkohol.
6. Jag kan inte hålla i pengar, köper upp dom direkt eller på faktura innan dom kommer in.
7. Jag saknar stallet alldeles för mycket.

***
Jag vet inte vilka som inte redan har fått en award, därför ger jag en Beautiful Blogger Award till ALLA som ser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0