all you need is control

Startat den här dagen med kaffe, en tallrik blomkål och chili burn. Viktkontroll också.
Känner mig hyfsat stark, med självkontroll. Detta ska gå, varför? Det måste gå. Finns ingen annan utväg.

Idag måste jag planera in en dusch känner jag, kanske man skulle ta ett bad och verkligen ta hand om sig själv. Scrubb, ansiktsmask, hårinpackning, raka benen och allt sånt där.
Tidsfördrivande och behövligt för min kropp.

På min fina Narrowest's förslag så ska jag göra upp matplaner, träningsscheman och så. Måste få in struktur i mitt liv igen. Det är något som försvinner när jag har lov. Då blir allt slappt.
Men under lovet så måste jag göra en del saker, förutom att gå ner i vikt då. Men läxor måste göras. Hade tänkt att läsa två böcker, så det är något jag måste ta mig tid till. Mitt rum ska städas, verkligen städas! Storstädning.
Det är väl det jag kan komma på just nu som jag måste göra.
Sorgligt nog är jag inte så jätteduktig på att följa mina planer och alla listor jag skriver upp. Jag har en förmåga att se förbi dom hela tiden, men om jag ska komma någon vart så måste jag skärpa mig. Skärpning skärpning!

Nu ska jag göra upp träningsschema :)


Kommentarer
Postat av: narrow

FINISSSS!

Låter bra, nu tar vi tag i det här igen. Fina ska vi bli (fast du är redan fin, finast i hela världen)!



Mina gratis sms och pengar tog slut i mobilen! Hoppas HOPPAS jag får nya imorgon. Klarar mig inte utan dig guuuuummman! <3

2010-12-26 @ 22:54:07
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0